Nedávno mě překvapila informace, že se blíží do kin pokračování „hororu“, který při minimálních nákladech (15 tisíc dolarů) vydělal miliony. Přesněji tedy 151 milionů. Především kvůli skvělé marketingové strategii.
Jinak je film naprosto o ničem, nudí celých 86 minut a parazituje na úspěchu snímku Záhada Blair Witch, který jen natočený přesně stejným stylem. Tedy jakoby amatérky pozoruje mladá dvojice zvláštnosti ve svém obyčejném domě na předměstí.
Ovšem slyšela jsem názory lidí, kteří tvrdili, že jde o nejlepší hororový snímek, který viděli. Nejsem si jistá jejich vkusem, ale budiž.
Pokračování nevzniklo z jiného důvodu než ze se bude pokoušet parazitovat na úspěchu prvního dílu. A pokud si lidi neuvědomí, že je ten film o ničem, tak se mu to také povede.
Premiéru by měl tento podivný opus mít v českých kinech na konci řijna. Já si ho tedy s radostí nechám ujít, protože nervy mám jen jedny a při prvním díle jsem nudou slintala ve spánku. A další díl by mi mohl způsobit srdeční zástavu svou nijakou akcí.
Trailer tedy bude to jediné, na co jsem schopná se podívat.
No na reklamu jsem naletěl pěkně… „Vyžádejte si Paranormal Activity pro ČR!“
Fakt jsem si myslel, že to bude pecka.
Mimochodem pokud si chcete užít Paranormal Activity tak to samozřejmě jde… Stačí si ho pustit zrychleně.
Nejlepší na tomhle filmu je ten marketing… Ale podruhé už lidi (nebo alespoň já) nenaletí.